2012年8月20日 星期一

✿*゚Free Sample from LAB Concept

最近金鐘的LAB Concept有Free Sample送啊!



只要iPhone Download "Lab Concept" 的 app,就可以免費拎Sample囉!



然後,我就親身去了LAB Concept一趟試試囉!
首先走到有“?”的櫃位,然後Show部電話畀職員睇。




之後職員會要求你在iPAD裡登記資料
只需要姓名(可以只是Nickname),電話及電郵地址就可以了!



咁究竟有咩Sample攞呢?
有成18樣呀!



我暫時就換了四款囉!嘻!
因為放工去非常方便,一天又可以換取兩款!我相信好快就可以換曬佢添呀!哈哈~~
這次活動,直至九月十六號啊!大家快啲去玩啦~

職員說最大盒的是Estee Lauder,也最多人去攞。
所以我也第一時間拿了一盒啦!



另外,我就選了Melvita的東西,都有成28ml咁多!
因為近來身邊有多了朋友提起這隻牌子,所以我也想試試呢!



最後就是Kiehl's的防曬霜同Paul & Joe的美白精華囉!



嗯,我開始被朋友說成Sample皇啦!(害羞了)

沒有留言:

張貼留言