2015年12月2日 星期三

✿ 驚喜碟頭飯 ❤ 小玉家嚐

是夜去完QE探病後,肚子很餓。
於是決定在佐敦找吃。

兩口子沒有什麼特別想食,所以想求其找間茶記醫肚。
在門外看以為是普通茶記一間,進去後才發現這裡是吃小菜的!
隔離枱的人大多叫餸食飯,


不過我兩口子見到餐牌還是有碟頭飯,
平平地吃餐飯算吧!




「涼瓜斑腩飯」

原本叫「涼瓜斑腩炒麵」,來到變了做飯底。
我老公費事煩,所以照食!

涼瓜腍身唔苦,斑腩大大舊
算係抵食之選。





我則叫了「豉椒排骨飯」

係!我比較男人,有時候都好想食依類碟頭飯~
估唔到依度的碟頭飯好有鑊氣,
個豉椒汁亦調教得很好,沒有太杰的獻汁。
味道亦不會太咸及濃味精!給我好大驚喜~
即叫即煮係有啲耐,但夠熱夠鑊氣是我最愛!




最後再來個熱辣辣無味精湯~
就像在吃住家菜,是我倆這陣子吃飯最像在家的時刻!




見隔離枱食小菜好似好好味咁,等我下次再幫襯下試下先得!


《小玉家嚐》
Openrice:

http://www.openrice.com/en/hongkong/restaurant/jordan-siu-yuk-style-restaurant/449834

~~~~~~

想留意我最新的狀況?
就去Facebook Page找我吧~
嘻,得閒來聊聊天
交流交流一下❤
多謝!

❤❤❤❤❤

本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場。

以上產品及相關資料均由該品牌提供,如需要更多產品資訊,請自行聯絡品牌查詢,或尋求相關專業意見。

如有任何引起之損失或法律糾紛,本人概不負責。

❤❤❤❤❤

☆═━☆═━┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈━═☆━═☆

歡迎聯絡我邀約 ❤ 產品試用 ❤ 出席Event ❤ 服飾穿搭 ❤先謝過!


尋找蔓地:
rhmandy@gmail.com
Facebook Page WeiboTwitterInstagram
Blogger WordpressPixnet
BE Blog she.com theZtyle We Share
ELLE iTrialU BlogASIA She Win
My AgeBlogDB Salad Blog

沒有留言:

張貼留言